اللهم صل علی محمد و آل محمد

ابزار وبلاگ

کد ِکج شدَنِ تَصآویر

کداهنگ برای وبلاگ

شراب روحانی
شراب روحانی
ساقیا بده جامی زان شراب روحانی تا دمی بیاسایم زین حجاب جسمانی
آنگاه که جرعه ای نوشیدم سه شنبه 28 مرداد 1391برچسب:قطب نما, حقیر فریاد |

 

تصور کنید در بیابان یا کوه گم شده اید و یا در شهری غریب هستید و دنبال آدرسی میگردید. چه چیزی لازم دارید تا مسیر خود را پیدا کنید . نقشه اولین چپیزی است که به ذهن میرسد آنهم نقشه ای که از محل مورد نظر ما باشد . حالا باید چیزی داشته باشیم تا این نقشه را با زمین توجیه کنیم و آن قطب نما است . مهمتر از همه این است که باید بتوانیم از این وسایل درست استفاده کنیم تا به هدف برسیم. یعنی باید یا خودمان بلد باشیم از آنان استفاده کنیم یا کارشناسی باشد تا ما را راهنمایی کند.

عزیزم کمی فکرکن.....

آیا در این غربت دنیا و این کوره راه زندگی و تیه گمراهی و ظلمت برای یافتن راه و رسیدن به مقصود نقشه و قطب نما و راهنمایی هست .

بهتر بگویم آیا میشود خالق برای رسیدن به خودش که همانا مقصود نهایی است و نهایت طلب طالب است، نقشه و قطب نما و راهنمایی  مقرر نداشته است؟

عزیزم کمی فکرکن.....

بهترین نقشه نقشه ای است که همانا از محل مورد نیاز ما باشد و دارای اطلاعاتی باشد که ما را در یافتن مسیر راهنمایی کند و گنگ نباشد.

خداوند بهترین نقشه سعادت را که مطابق با فطرت انسان است و تمامی ملزومات سفر را دارد برای انسان طراحی کرده است و آن قرآن است.

قطب نما وسیله است که قطب شمال مغناطیسی زمین را به ما مینمایاند.

قطب نمای خداوند در مسیر سعادت، پیامبران و امامان و مراجع هستند که دلهای آدمیان را با قرآن الهی توجیه میکنند ومسیر را مینمایانند .

راه رسیدن به حق تنها همین یک راه است و غیر از آن همه باطل است زیرا بهترین نقشه و بهترین قطب نما راه را درست نشان خواهد داد وغیر از آن به مقصد نمیرسیم.

عزیزم کمی بیندیش....

خدا همین نزدیکی است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.